چگونه محصول خود را انتخاب، خرید، پرداخت و تحویل بگیرید.

 

شما با رفتن به منو محصولات و انتخاب دسته کالا وارد صفحه مورد نظر شده و از بین تعدد کالا ها در هر بخش ، محصول مورد نظر خود را انتخاب می کنید ، پس از انتخاب تعداد مورد نیاز ، اقدام به خرید می فرمایید ، با باز کردن سبد خرید تمامی محصولات انتخاب شده به شما نمایش داده می شود و  از همان جا اقدام به ویرایش ، اضافه یا حذف کالا می کنید و در نهایت بعد از انتخاب شیوه حمل ، که در حال حاضر به سه روش (حمل رایگان): برای خرید بالاتر از 1/000/000 تومان و (سرویس ویژه  62500 تومان): برای خرید کمتر از 1/000/000 تومان و سرویس پس کرایه (پرداخت هزینه حمل در مقصد) می باشد،

سپس بعد از انتخاب روش پرداخت (درگاه اینترنتی بانک ملی ) و خرید خود را تکمیل می کنید ، کد رهگیری و شماره فاکتور برای شما  از طریق پیامک یا ایمیل ارسال شده و در نهایت بخش فروش و پشتیبانی ما در همان روز کالای شما را بسته بندی و ارسال می کنند ، بستگی به مکان شما و انتخاب شیوه حمل ، زمان دریافت کالا متغیر می باشد .

تا زمان دریافت کالا ، کارشناسان فروش و پشتیبانی با شما همراه هستند تا اطلاعات مورد نظر در شیوه حمل و موقعیت های مکانی را از طریق استنادات باربری ، پست  یا تیپاکس و درگاه های پیگیری مرسوله را به شما اعلام کنند.

 

ساندکو با توجه به خط مشی مشتری مداری، آماده پاسخگویی، راهنمایی و بعضا حل مشکل شما در انتخاب، شیوه حمل، موارد نصب و راه اندازی به صورت تلفنی یا حضوری و آنلاین می باشد .

برای ارتباط با ما به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید .

 

قیمت محصولات:

کلیه قیمت ها  به روز  و بر اساس واحد پول (تومان ) می باشند. مبالغ بر اساس قیمت های رایج بازار درج گردیده است و تمامی کالا ها با کسر قیمت قابل توجه بر اساس تخفیف های عمده فروشی لحاظ شده است.

 

توصیه : برخی از سایت های کم بازدید و متفرقه بعضا اقدام به ایجاد صفحه فروش می کنند و کالا هایی را بر اساس قیمت های گذشته در سایت درج می کنند و اقدام به بروز رسانی در بخش قیمت ها نمی کنند، عمدتا این درگاه ها کالایی برای عرضه نداشته و یا شرکت های فروش آنها تعطیل می باشند، قیمت های ساندکو همیشه بروز بوده و با خیال راحت اقدام به انتخاب و خرید بفرمایید .

 

پشتيباني و خدمات پس از فروش:

کلیه کالا ها تا زمان دریافت و تست سلامت کالا ، در گارانتی ما می باشند ، تمامی خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش بر عهده این شرکت می باشد .

 

شرایط عودت کالا :

تنها در صورتی که کالای شما دارای نقص فنی در زمان تحویل باشد ، شرکت با توجه به شواهد و استنادات کالا ، اقدام به تعویض کالای شما می کند .

می توانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما در تمام مراحل بهره بگیرید .

 

تیم فروش و پشتیبانی ساندکو