گارانتی

گارانتی

گارانتی (ضمانت‌نامه) تعهدی است که فروشنده در مقابل محصولش ارائه می‌دهد.

 

در راستای آسودگی خاطر مشتریان می‏‌کوشیم تا هر سفارش را در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسانیم. با وجود این ، ممکن است مشتریان پس از خرید، با مسایلی روبه‌رو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب گارانتی وخدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

همه‌ی کالاها در این شرکت بر اساس ماهیت محصول، گروه کالایی، برند و نوع عملکرد محصول تحت گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت، به چند عنوان تقسیم می‌شود:

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی:

 

گارانتی (ضمانت‌نامه) تعهدی است که فروشنده در مقابل محصولش ارائه می‌دهد.

در این نوع سرویس ، بسته بندی استاندارد  و عدم وجود مغایرت در کالای ارسالی با سفارش ثبت شده مشتری بر عهده فروشنده می باشد. سلامت فیزیکی محصول مورد تقاضا تا زمان تحویل به مشتری در تعهدات شرکت قرار دارد.

 

گارانتی ۷ روزه تضمین تعویض کالای معیوب:

گارانتی (ضمانت‌نامه) تعهدی است که فروشنده در مقابل محصولش ارائه می‌دهد.

کالاهایی که نیاز به تست سلامت عملکرد داشته و  شامل این گارانتی می گردد ، در سرویس 7 روزه تضمین تعویض کالای معیوب قرار می گیرد ، مشتری پس از تحویل کالا و در صورت مشاهده‌ی هرگونه نقص فنی یا نقص در عملکرد دستگاه می تواند تقاضای تعویض کالای معیوب را بدون قید و شرط از فروشنده داشته باشد.

 

گارانتی 90 روزه کالا:

گارانتی (ضمانت‌نامه) تعهدی است که فروشنده در مقابل محصولش ارائه می‌دهد.

در این سرویس طبق رعایت مفاد استفاده صحیح از دستگاه و گارانتی مربوطه ، کالا به مدت 90 روز در ضمانت شرکت می باشد . در این مدت در صورت وجود عیب فنی در دستگاه ،کالای شما پس از ارسال به واحد خدمات پس از فروش شرکت ، مورد بررسی قرار می گیرد ، در صورت وجود نقص در حین تولید و یا عملکرد ضعیف قطعات ، دستگاه معیوب ، تعمیر و برای مشتری ارسال می گردد. در این سرویس فقط هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.

 

گارانتی 180 روزه کالا:

گارانتی (ضمانت‌نامه) تعهدی است که فروشنده در مقابل محصولش ارائه می‌دهد.

در این سرویس طبق رعایت مفاد استفاده صحیح از دستگاه و گارانتی مربوطه ، کالا به مدت 180 روز در ضمانت شرکت می باشد . در این مدت در صورت وجود عیب فنی در دستگاه، کالای شما پس از ارسال به واحد خدمات پس از فروش شرکت ، مورد بررسی قرار می گیرد ، در صورت وجود نقص در حین تولید و یا عملکرد ضعیف قطعات ، دستگاه معیوب ، تعمیر و برای مشتری ارسال می گردد. در این سرویس فقط هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.

 

گارانتی 360 روزه کالا:

گارانتی (ضمانت‌نامه) تعهدی است که فروشنده در مقابل محصولش ارائه می‌دهد.

در این سرویس طبق رعایت مفاد استفاده صحیح از دستگاه و گارانتی مربوطه ، کالا به مدت 360 روز در ضمانت شرکت می باشد . در این مدت در صورت وجود عیب فنی در دستگاه ،کالای شما پس از ارسال به واحد خدمات پس از فروش شرکت ، مورد بررسی قرار می گیرد ، در صورت وجود نقص در حین تولید و یا عملکرد ضعیف قطعات ، دستگاه معیوب ، تعمیر و برای مشتری ارسال می گردد. در این سرویس فقط هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.

 

گارانتی طلایی 12 ماهه تعمیر و تعویض کالا:

گارانتی (ضمانت‌نامه) تعهدی است که فروشنده در مقابل محصولش ارائه می‌دهد.

 

در این سرویس طبق رعایت مفاد استفاده صحیح از دستگاه ، کالا به مدت یکسال در ضمانت شرکت می باشد . در این مدت در صورت وجود عیب فنی در دستگاه ،پس از ارسال کالای معیوب شما به واحد خدمات پس از فروش شرکت ، ظرف مدت 24 ساعت مورد تعمیر و رفع عیب قرار می گیرد و برای مشتری ارسال می شود .  در صورت عدم تعمیر دستگاه در مدت 24 ساعت ، یا یک دستگاه جایگزین  تا رفع عیب دستگاه معیوب برای مشتری ارسال می شود و یا با توجه به فیزیک ظاهری دستگاه و نظر کارشناس خدمات پس از فروش ، کالای معیوب با یک دستگاه جدید تعویض و برای مشتری ارسال می گردد. در این سرویس فقط هزینه حمل تا واحد خدمات ، بر عهده مشتری می باشد و ارسال به مشتری ، رایگان می باشد .

 

نکته :

این شرکت در قبال کالا هایی که خارج از دامنه فروش ، گارانتی و خدمات شرکت خریداری می شود مسئولیتی ندارد . ورود ، خرید ، فروش ،حمل ، نگهداری و تعمیرکالاهایی که از مبادی غیر رسمی ، وارد کشور می شود ،جرم تلقی می شود و قاچاق می باشد . این کالاها شاید از یک مبدا مشترک به کشور وارد شود، اما فاقد اسناد مثبته گمرکی می باشند و نه تنها خدماتی برای آنها تعریف نشده است ، بلکه در مواردی با مدل مشابه مغایرت داشته و دستخوش تغییرات داخلی قرار گرفته است .بعضا مشاهده شده که با چند درصد تخفیف بیشتر به نسبت قیمت های رایج فروخته می شوند ، اما در مرحله خدمات غیر قابل تعمیر می باشند.