راه تشخیص پاور میکسر دایناکورد تایوانی

راه تشخیص پاور میکسر دایناکورد تایوانی

راه تشخیص پاور میکسر دایناکورد تایوانی

 

تاریخچه دایناکورد

DYNACORD در سال 1947 میلادی توسط  Werner Pinternagel در صنعت الکترونیک به عنوان یک محصول آلمانی به مخاطبان موسیقی و طرفداران صنعت صوت معرفی شد. تولید آمپلی فایر های لامپی و پس از آن تولید اسپیکر، آغاز راه این کمپانی بوده است.  تولید میز های صوتی و میکسر های صدا سکوی پرش و شکوفایی این کمپانی از نظر مهندسان و متخصصان صنعت الکترونیک و موسیقی به شمار می رود.

تاریخچه دایناکورد

علت محبوبیت پاور میکسر دایناکورد 1000 در بازار داخلی

استفاده از یک پاور قدرتمند هوشمند 1000 واتی در کنار یک مدار افکت بسیار پر محتوا و قابل تغییر و ادیت ، در کنار یک خروجی USB جهت اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر برای ضبط صدا اصلی ترین فاکتور انتخاب این محصول در مصارف مذهبی و موسیقی در کشور بوده است.

علت محبوبیت پاور میکسر دایناکورد 1000 در بازار داخلی

 

قیمت بالای نسخه اورجینال پاور میکسر دایناکورد 1000

محدودیت های تامین کالای آلمانی و البته قیمت تقریبا غیر قابل باور پر فروش ترین محصول این کمپانی یعنی پاور میکسر 3-1000  در سال های اخیر ورود پاور میکسر های های کپی با گرید های مختلف را از درگاه های رسمی و غیر رسمی به بازار ایران رقم زد.

قیمت بالای نسخه اورجینال پاور میکسر دایناکورد 1000

مشخصات و قیمت پاور میکسر دایناکورد مدل PM1000-3 تایوان:

 

مشخصات و قیمت پاور میکسر دایناکورد مدل PM1000-3 تایوان

 

  • توان خروجی 4 اهم در حالت استریو 1000 وات
  • توان خروجی 8 اهم در حالت استریو 500 وات
  • افکت قابل تغییر با قابلیت ذخیره سازی
  • ۳ باند اکولایزر بر روی هر کانال ورودی
  • اکولایزر گرافیکی با 11 خط
  • پورت اتصال به کامپیوتر و AUX های Pre/Post
  • ضبط مستقیم از طریق USB
  • فن اتوماتیک
  • مجهز به کلید فانتوم پاور
  • ابعاد : 510*571*164 میلی متر
  • وزن : 14 کیلوگرم

چرا پاور میکسر دایناکورد تایوانی؟

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب محصول کپی به جای اورجینال قیمت بسیار پایین این محصول به نسبت گزینه اورجینال آن می باشد یعنی تقریبا با یک چهارم قیمت یک پاور میکسر آلمانی می توانید یک محصول با کیفیت های کپی را تهیه کنید. در ادامه قصد داریم به ابهام نام گذاری های پاور میکسر های های کپی و تشخیص نمونه مرغوب آن اشاره کنیم.

 

اطلاعیه مهم:

با توجه به عدم تولید دو مدل قطعه PCM1802 و DG 403  از سال 2021 توسط کارخانه مادر TI (تامین کننده قطعات الکترونیکی کمپانی دایناکورد اورجینال) و ورود قطعات بی کیفیت و غیر اورجینال و فاقد کارایی مطلوب  با مدل های ذکر شده در بالا، برد های افکت اورجینال دایناکورد آلمان با قطعات جایگزین به شرح تصویر مذکور (معرفی شده توسط کمپانی TI) در حال مونتاژ و تولید و عرضه می باشد ، از این رو جهت حفظ کیفیت پاورمیکسرهای دایناکورد گرید یک از سال ۲۰۲۲ محصول ارائه شده  با این تغییرات و دقیقا مطابق برد های افکت آلمانی تولید و عرضه می گردد.‌

کماکان کیفیت محصولات خریداری شده از این مجموعه در خصوص بهترین و بالاترین سطح کیفیت به نسبت سایر محصولات  معرفی شده توسط سایرین   تضمین می گردد.

راه تشخیص پاور میکسر دایناکورد تایوانی

معیار انتخاب پاورمیکسر دایناکورد تایوانی به نسبت سایر نسخه ها

معیار انتخاب پاور میکسر درجه یک دایناکورد غیر آلمانی از سایر مدل ها نه برچسب شیشه ای روی ال سی دی است و نه سر ولوم های دستگاه و سایر موارد ظاهری … چرا که این موارد ساده ترین و در عین حال سطحی ترین اصلاحاتی است که توسط شرکت های تولید کننده امکان پذیر است.

برد افکت و پروسسور داخلی

همه ی پاور میکسر های دایناکورد به جز آلمانی، ساخت چین هستند و تفاوت آنها در توان واقعی آمپلی فایر، طراحی مدار PCB و کیفیت قطعات الکترونیکی است.  استفاده از برد افکت تایوانی و رنگ ال سی دی وجه تمایز دستگاه با کیفیت و البته معیار نام گذاری پاور میکسر دایناکورد 1000 گرید یک به نسبت نمونه های متفرقه می باشد. برای درک واقعی و اطلاع از وجه تمایز کالای با کیفیت به نسبت سایر نمونه های چینی بی کیفیت تصاویر داخلی مدار ها را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

برد-افکت-و-پروسسور-داخلی