نرم افزار ضبط صدا و تصویر برای موبایل

نرم افزار ضبط صدا و تصویر برای موبایل

معرفی نرم افزار ضبط صدا و تصویر جهت اتصال میکروفن یقه ای به موبایل:

 

اکثر نرم افزار ضبط صدا و تصویر برای موبایل (camera recorder) نصب شده برروی گوشی های موبایل می توانند با وارد شدن فیش یا سوکت ورودی میکروفن یقه ای به صورت خودکار میکروفن اکسترنال را شناسایی و میکروفن داخلی تلفن همراه را غیر فعال کنند تا میکروفن اکسترنال صدای دریافتی را به نرم افزار ضبط صدا و تصویرانتقال بدهد و مبادرت به ضبط ویدئو کند.

 

اما بعضی از نسخه های نرم افزاری تلفن های همراه تعریفی برای ورود میکروفن خارجی ندارند و با توجه به ورود کانکتور میکروفن یقه ای، کماکان صدای دریافتی از میکروفن داخلی موبایل را دراولویت خود قرار می دهند.

 

در ادامه قصد داریم راه حل ضبط ویدئو با میکروفن یقه ای را برای آن دسته از تلفن های همراهی که از طریق میکروفن یقه ای مبادرت به ضبط صدای ویدئو نمی کنند را معرفی کنیم.

 

به چه شکل می توانیم متوجه بشویم صدای ضبط شده از خود میکروفن موبایل ضبط شده است یا میکروفن یقه ای اکسترنال؟

بعد از اتصال میکروفن به موبایل اقدام به تست صدا کنید، کافی است چند ضربه به میکروفن خریداری شده بزنید و همین ضربات را هم به میکروفن موبایل بزنید یا میکروفن اکسترنال را به سوژه نزدیک کنید و تست صدا  کنید تا متوجه شوید صدای دریافتی از کدام میکروفن صورت گرفته است.

 

برای آن دسته از نسخه های موبایل که میکروفن های خارجی را پوشش نمی دهند قبل از نصب نسخه های دیگری از نرم افزار های ضبط ویدئو، در ابتدا به بخش تنظیمات داخلی نرم افزار دوربین فابریک گوشی خود بروید و ببینید جایی برای فعال کردن میکروفن خارجی دارد یا خیر.

 

در صورتی که چنین امکانی در تنظیمات نرم افزار داخلی  وجود نداشت سایر نرم افزار های مرتبط با ضبط ویدئو که توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گرفته را دانلود و نصب و به راحتی اقدام به ضبط ویدئو همزمان با صدا از طریق اتصال میکروفن یقه ای به درگاه 3.5 میلی متری تلفن همراه خود کنید.

 

میکروفن یقه ای سوندکو مدل CM PRO

 

 

میکروفن یقه ای سوندکو مدل CM PRO با انواع موبایل ها، دوربین dslr، کامپیوتر و لپتاپ، اسپیکر پرتابل، اکو آمپلی فایر و میکسر های صوتی سازگاری مطلوبی دارد و با توجه به امپدانس و دامنه فرکانسی آن بستر بسیار خوبی برای تولید محتوا،  پادکست، نریشن، لایو اینستاگرام، FOOD ASMR ، ضبط صدای خوراکی، مصاحبه، خبرنگاری، آموزش مجازی، پرسش و پاسخ، آواز و خوانندگی می باشد.

 

 

 

 

 

معرفی نرم افزار ضبط صدا و تصویر برای موبایل:

 


 

نرم افزار ضبط صدا و تصویر برای موبایل

: MoviePro

 قدرتمندترین برنامه ضبط فیلم و فیلم سازی با گزینه های بی شمار. نسخه 7.0 را با استفاده از آخرین فن آوری های iOS به طور کامل تجربه کنید تا پتانسیل واقعی جدیدترین دستگاه های دوربین iOS را ملاحظه کنید.

 

 

 

 


 

 

نرم افزار ضبط صدا و تصویر برای موبایل

MAVIS :

بهترین  برنامه دوربین فیلمسازی و پخش حرفه ای برای آیفون است که مجهز به ابزارهای فیلمبرداری در سطح حرفه ای از جمله فوکوس پیکینگ، مانیتور شکل موج، وکتورسکوپ می باشد. این برنامه به شما کنترل صوت و اندازه گیری صدا، وضوح های سفارشی، نرخ فریم و فرمت های ضبط را می دهد. همچنین یک رابط طبیعی برای کنترل دستی کامل و انعطاف پذیر در هنگام عکسبرداری به شما ارائه می کند.

 

 

 


 

نرم افزار ضبط صدا و تصویر برای موبایل

:Open camera

یک نرم افزار دوربین حرفه ای با قابلیت ها و ویژگی های فراوان از استودیوی برنامه سازی Mark Harman برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است.به طور کلی، برنامه دارای اینترفیسی واقعا ساده است و هیچگونه ابهامی در استفاده از ان نخواهید داشت. شاید باور نکنید اما بهتر است بدانید که این نرم افزار 2000 کیلوبایتی دارای ویژگی هایی فروان است و ان را به همه کاربرانی که به دنبال یک اپلیکیشن کم حجم برای بهبود کیفیت دوربین اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود هستند پیشنهاد می دهیم.

 

 

 

 


 

 

نرم افزار ضبط صدا و تصویر برای موبایل

Filmic pro :

عنوان نرم افزاری فوق العاده کاربردی و پر امکانات برای ضبط ویدئو هایی با کیفیت مخصوص دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط شرکت FiLMiC Inc توسعه داده شده. رابط کاربری و قابلیت های پیشرفته ی موجود در فیلمیک دست به دست هم داده تا یک تجربه ی جدید را در ضبط لحظات خاطره انگیز در اختیارتان قرار دهد.

 

 

 

 


مطالب فوق تماما در گروه فنی مهندسی شرکت پیشتازان صدای نقش جهان وارد کننده رسمی برند soundco ایجاد شده است و کلیه حقوق مطالب آموزشی این درگاه متعلق به مالکیت حقیقی آن می باشد.