نرم افزار ضبط صدا جهت موبایل

نرم افزار ضبط صدا جهت موبایل

معرفی نرم افزار ضبط صدا جهت اتصال میکروفن یقه ای به موبایل:

 

اکثر نرم افزار ضبط صدا جهت موبایل (voice recorder) نصب شده برروی گوشی های موبایل می توانند با وارد شدن فیش یا سوکت ورودی میکروفن یقه ای به صورت خودکار میکروفن اکسترنال را شناسایی و میکروفن داخلی تلفن همراه را غیر فعال کنند تا میکروفن اکسترنال صدای دریافتی را به نرم افزار ضبط صوت انتقال بدهد و مبادرت به ضبط صدا کند.

 

اما بعضی از نسخه های نرم افزاری تلفن های همراه تعریفی برای ورود میکروفن خارجی ندارند و با توجه به ورود کانکتور میکروفن یقه ای کماکان صدای دریافتی از میکروفن داخلی موبایل را در اولویت خود دارد. در ادامه قصد داریم راه حل ضبط صدا را برای آن دسته از تلفن های همراهی که از طریق میکروفن یقه ای مبادرت به ضبط صدا نمی کنند را معرفی کنیم.

 

به چه شکل می توانیم متوجه بشویم صدای ضبط شده از خود میکروفن موبایل ضبط شده است یا میکروفن یقه ای اکسترنال؟

بعد از اتصال میکروفن به موبایل اقدام به تست صدا کنید و کافی است چند ضربه به میکروفن خریداری شده بزنید و همین ضربات را هم به میکروفن موبایل بزنید یا میکروفن اکسترنال را به سوژه نزدیک کنید و تست صدا  کنید تا متوجه شوید صدای دریافتی از کدام میکروفن صورت گرفته است.

 

برای آن دسته از نسخه های موبایل که میکروفن های خارجی را پوشش نمی دهند قبل از نصب نسخه های دیگری از نرم افزار های ضبط صدا در ابتدا به بخش تنظیمات داخلی نرم افزار ضبط صدای فابریک گوشی خود بروید و ببینید جایی برای فعال کردن میکروفن خارجی دارد یا خیر.

 

در صورتی که چنین امکانی در تنظیمات نرم افزار داخلی  وجود نداشت سایر نرم افزار های مرتبط با ضبط صدا که توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گرفته را دانلود و نصب و به راحتی اقدام به ضبط صدای خود از طریق اتصال میکروفن یقه ای به درگاه 3.5 میلی متری تلفن همراه خود کنید.

 

 

 

میکروفن یقه ای سوندکو مدل CM PRO

 

میکروفن یقه ای سوندکو مدل CM PRO با انواع موبایل ها، دوربین dslr، کامپیوتر و لپتاپ، اسپیکر پرتابل، اکو آمپلی فایر و میکسر های صوتی سازگاری مطلوبی دارد و با توجه به امپدانس و دامنه فرکانسی آن بستر بسیار خوبی برای تولید محتوا،  پادکست، نریشن، لایو اینستاگرام، FOOD ASMR ، ضبط صدای خوراکی، مصاحبه، خبرنگاری، آموزش مجازی، پرسش و پاسخ، آواز و خوانندگی می باشد.

 

 

 

 

 


 

 

معرفی برخی نرم افزار ضبط صدا جهت موبایل:

 

ضبط صدا با استفاده از ASR Voice Recorder Pro

:ASR Voice Recorder Pro

یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین برنامه های ضبط صدا برای اندروید است که توسط گروه برنامه نویسی NLL طراحی گردیده و با بیش از 1 میلیون دانلود از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های ضبط صدای رایگان قرار دارد. اگر شما نیز یکی از کاربرانی هستید که به دنبال یک اپلیکیشن ضبط صدای رایگان و با کیفیت عالی هستید و دوست دارید به صورت نامحدود به ضبط صدا بپردازید ما به شما اپلیکیشن فوق را پیشنهاد می دهیم .

 

 


 

نرم افزار ضبط صدا جهت موبایل

:Smart recorder

اپلیکیشنی کاربردی به منظور ضبط صدا برای مدتهای طولانی است که توسط استودیوی SmartMob برای گوشیها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. این برنامه به شما اجازه می دهد که با کیفیت بالا اقدام به ثبت و ضبط صدای محیط اطراف خود نموده و به آسانی آن را ویرایش کنید.

 

 

 

 

 


نرم افزار ضبط صدا جهت موبایل

:Audio recorder and editor

عنوان اپلیکیشنی متفاوت برای ضبط و ویرایش صدا می باشد که توسط rierie501 برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. یکی از نکات قابل توجه این ضبط صوت کیفیت بالای آن در ضبط صدا های اطراف شما می باشد؛ تنها کافیست که فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس با دسترسی گزینه هایی مختلف نیاز هایتان را برطرف نمایید.

 

 

 

 

 

 


 

نرم افزار ضبط صدا جهت موبایل

:BandLab

بیش از یک برنامه آهنگسازی، ساخت ملودی یا ضبط آهنگ است. میلیون ها آهنگ ساخته شده توسط هنرمندان و دی جی ها را کشف کنید و لیست های پخش موسیقی شخصی ایجاد کنید. نمودارهای روزانه بهترین ها را مشاهده کنید و ببینید چه کسی با دوربین زنده اجرا می می کند. در این برنامه شما می توانید یک آهنگ را وارد کنید یا آهنگی را از ابتدا ایجاد کنید، با حداکثر 50 سازنده و تهیه کننده در زمان واقعی همکاری کنید و ساخته های فوق العاده خود را منتشر کنید! این برنامه ویرایشگر صوتی چند کاناله یک لانچ پد برای شماست تا بتوانید کارهایی مانند ضبط، ویرایش و ریمیکس را مانند یک آهنگساز حرفه ای انجام دهید.

 

 

 


 

نرم افزار ضبط صدا جهت موبایل

:Voice recorder

عنوان یک ضبط صوت حرفه ای و پر امکانات اندرویدی می باشد که توسط Splend Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اولین تاییدیه ی حرفه ای بودن این نرم افزار که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند مجموعه امکانات گنجانده شده در آن می باشد ؛ این قابلیت ها هر کسی را قادر می سازد تا در هر زمان و مکانی به ضبط صدا های اطراف خود بپردازید و یادداشت هایی صوتی را با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره نماید.

 

 

 

مطالب فوق تماما در گروه فنی مهندسی شرکت پیشتازان صدای نقش جهان وارد کننده رسمی برند soundco ایجاد شده است و کلیه حقوق مطالب آموزشی این درگاه متعلق به مالکیت حقیقی آن می باشد.