روش همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USB

روش همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USB

روش همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USB به شرح زیر می باشد :

مرحله اول  همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USB:

  • پورت USB گیرنده میکروفن را به درگاه  کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید.

 

مرحله دوم همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USB :

  • بر روی آیکون Audio Manager که در تصویر نشان داده شده است  راست کلیک کرده و گزینه Recording Device را انتخاب نمایید.

روش همگام سازی میکروفن های کاندنسر با پورت USB در ویندوز 7,8,10

مرحله سوم همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USB:

  • میکروفن متصل شده در حالت پیش فرض قرار دارد ،  سپس با کلیک راست کردن و انتخاب گزینه Properties  یا انتخاب گزینه Configure  به صفحه Speech recognition  هدایت می شوید .

روش همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USBروش همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USB

 

مرحله چهارم همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USB:

  •  سپس در این صفحه ، روی گزینه دوم Setup Microphone کلیک کرده و به صفحه ی     Microphone setup wizard هدایت می شوید.در اینجا گزینه ی Other  را انتخاب کرده و مراحل را تا پایان با زدن گزینه  Next به پایان می رسانیم.

 

 

روش همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USBمیکروفن با موفقیت همگام سازی شده و قابل استفاده می باشد .

 

  • نکته :

در صورتی که قصد شنیدن صدای میکروفن را از اسپیکر خود دارید میتوانید با رفتن به منو زیر مطابق تصویر ، نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید.

 

 

روش همگام سازی میکروفن های کاندنسر با پورت USB در ویندوز 7,8,10

میکروفن هدمیک سوندکو مدل UPC-1250

یک وایرلس حرفه ای مناسب برای ضبط صدا و اتصال به کامپیوتر و  لپتاپ از طریق پورت USB  می باشد . استفاده از پردازشگر داخلی و خروجی دیتا به کامپیوتر و لپتاپ با حذف هوا و نویز اضافه  و همچنین تجهیزات گران قیمت صوتی از جمله کارت صدا و … از نقاط قوت این محصول حرفه ای به شمار می رود .

 

میکروفن هدمیک سوندکو مدل UPC-1250 با طراحی ارگونومیک می تواند ساعت ها بدون ایجاد خستگی برروی گوش قرار بگیرد و یک صدای مستمر و با کیفیت را با هدف تمرکز کپسول میکروفن با حداقل فاصله از دهان به صورت صفر و یک بر روی نرم افزار صوتی شما به نمایش بگذراد.

 

حذف کابل های دست و پا گیر و فاصله های ناخواسته به دلیل استفاده از میکروفن های رومیزی یا یقه ای که پیامد منفی آن نواسانات صوتی در ضبط صدا می باشد با این نوع میکروفن  به حداقل می رسد و یک صدای یکدست را در دسکتاپ سیستم خود خواهید داشت .

 

میکروفن هدمیک سوندکو مدل UPC-1250 از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول آن یک هدمیک ادغام شده با یک فرستنده کوچک دیجیتال می باشد  و قسمت دوم آن یک گیرنده کوچک با پورت USB  جهت اتصال به درگاه کامپیوتر و یا لپ تاپ می باشد. هر دو قطعه با استفاده از باتری شارژی داخلی می توانند ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد اقدام به پردازش و انتقال اطلاعات کنند .

 

میکروفن هدمیک سوندکو مدل UPC-1250 دارای ساختار Auto Drive  می باشد و بدون نیاز به نصب نرم افزاری با انواع ویندوز ها سازگار خواهد بود . با این حال در عکس های جانبی محصول یک تصویر همگام سازی به صورت دستی قرار داده شده که در صورت نیاز می توانید از نصب موثر آن اطمینان حاصل کنید .

 

روش همگام سازی میکروفن هدمیک Soundco مدل UPC-1250 با پورت USBاز طرفداران ویژه این محصول حرفه ای می توان به اساتید و مربیانی که قصد اجرای لایو و نیز ساخت محتوای همزمان صوتی و تصویری را دارند اشاره کرد. تولید کنندگان پادکست از اینکه ساعت ها به واسطه سیم های دست و پاگیر  صوتی روی یک صندلی بنشینند و اقدام به گویندگی کنند گلایه مند هستند. ارمغان این کمپانی به آنها اجازه تحرک و قدم زدن جهت تمرکز بیشتر بر روی موضوع مورد گفتمان را می دهد .

 

اگر شما از آن دسته از تولید کنندگان محتوا هستید که از تجهیزات تخصصی برای ضبط صدا و تصویر استفاده می کنید و پس از اتمام کار اقدام به کامپکت کردن فایل صوتی و تصویری از طریق نرم افزار می کنید این محصول همکار حرفه ای شما خواهد بود .

در بسته بندی این محصول یک کابل micro usb به usb جهت شارژ وجود دارد که می توانید با اتصال به شارژر دیواری تلفن همراه با درگاه usb اقدام به شارژ آن بکنید. دامنه فرکانسی 700 الی 750 مگاهرتز در پهنای UHF  از جمله اطلاعات فنی این فرستنده و گیرنده بی سیم می باشد .

 

استفاده از کارتریج کاندنسر با دامنه فرکانسی 40 الی 20 کیلو هرتز بستر دریافت یک صدای با کیفیت را فراهم می کند . صفحه نمایش اتو اسکرین این هدمیک روشن بودن میکروفن ، میزان شارژ باقیمانده باتری ، آنتن دهی را به نمایش می گذارد.

 

میکروفن هدمیک سوندکو مدل UPC-1250 قابل اتصال به چه محصولاتی می باشد ؟

  • کامپیوتر،لپ تاپ

 

میکروفن هدمیک سوندکو مدل UPC-1250 برای چه مواردی می توانیم استفاده بهینه و مناسب داشته باشیم ؟

  • پادکست، نریشن،  تولید محتوا ،FOOD ASMR، ضبط صدای خوراکی، آموزش مجازی، اتاق جلسات، لایو

 

مطالب فوق تماما در گروه فنی مهندسی شرکت پیشتازان صدای نقش جهان وارد کننده رسمی برند soundco ایجاد شده است و کلیه حقوق مطالب آموزشی این درگاه متعلق به مالکیت حقیقی آن می باشد.